نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1210
-
الف
+

توصیه های «داوین نیکزاد» به اشتراک کنندگان فصل سوم «نواهنگ»

«داوین نیکزاد» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم 2 از تجربه حضور خود در مسابقه «نواهنگ» گفت.

«داوین نیکزاد» خواننده جوان افغانستان در گفتگو با خبرنگار آی فیلم 2، در پیوند با تجربه خود در مسابقه نواهنگ گفت: به یاد دارم در مراحل پایانی و برای آمادگی بیشتر باید نزدیک به بیست آهنگ آماده می کردیم و گاها پیش می آمد که آهنگی که انتخاب کرده بودم توسط سایر خواننده ها هم برای اجرا انتخاب می شد و این موضوع کار را برای من دشوار می ساخت.

وی درباره نقطه قوت این رقابت اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقه نواهنگ در هر دوره به معرفی خواننده های جدید می پردازد و استعداهای جدید کشف می کند، تحول بزرگی را در عرصه موسیقی رقم می زند.

نفر اول فصل دوم «نواهنگ» در مورد تاثیر این مسابقه بر روی موسیقی افغانستان عنوان کرد: در شرایط فعلی افغانستان، مسابقه نواهنگ یک اتفاق خوب و مثبت برای هنرمندان افغانستان است.

«داوین نیکزاد» در پیامی خطاب به اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی لازم بیان داشت: تمرین های بسیار و مداوم را در دستور کار قرار دهید و به توصیه من بیست آهنگ برای این رقابت آماده کنید تا با یک برنامه ریزی منظم و انتخاب آهنگ های مناسب در این رقابت موفق و پیروز باشید.

او تاکید کرد اشتراک کنندگان در هر مرحله هرگز ناامید نشوند زیرا در آوازخوانی هر چه کار جدی تر شود، اجرا نیز دشوارتر خواهد شد.

«نیکزاد» در پایان به خبرنگار شبکه آی فیلم2 گفت: بار دیگر تاکید می کنم که حتما آمادگی لازم را برای فصل جدید داشه باشند و این رقابت را جدی بگیرند تا به موفقیت برسند.

شایان ذکر است که فراخوان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» منتشر شده است و علاقه مندان برای آگاهی از شرایط  حضور و نحوه ارسال آثار خود در این رقابت می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

شرایط اشتراک در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر